ROCK, ØL OG DESIGN

Som for mange andre kule møter var det øl som gjorde at designbyrået Dundersalt og Spydeberg Rock Festival møttes.

– Begge elsket at noen endelig forstod at 1820Rockcity må ha et eget bryggeri og ville støtte opp et slikt initiativ.

Det er nemlig Dundersalt som har hjulpet bryggerigutta i MikroMeyer med de kule etikettene og den friske nettsiden deres. Dundersalt har stått bak hvordan kassene og øletikettene til backstagebrygget til festivalen ser ut.

Grunnen til at designbyrået engasjerer seg i arrangementer og kultur i Indre Østfold er selvsagt at én av gründerne, Thomas Johanson, er født og oppvokst her.

– Indre er en del av meg og det skjer så mye bra der. Dundersalt sitt arbeid som vi leverer til næringslivet der, er en fin måte for meg å følge med på hva som skjer i Indre, og samtidig bidra til utvikling gjennom et moderne formspråk på visuelle løsninger.

– Selv om jeg ikke lenger bor i området, vil jeg alltid returnere. Det skjer alltid noe spennende der, med så mye kreative folk samlet på ett sted.

Husker du VIP-billetten fra 2015? Det var Dundersalt sin idé. 500 vinylplater ble kjøpt inn og bygget om til VIP-billetter til dere heldiggriser.

Vårt svake punkt – svakheten for øl – har blitt vår styrke og fellesnevner. Dundersalt, MikroMeyer og Rockefestivalen har blitt til merkevarer vi fra Indre Østfold er stolte over. Sammen gjør vi indre litt kulere.

By | 2016-04-22T16:03:39+00:00 22. april 2016|